Wij zijn voor onze klant te Mechelen op zoek naar een gedreven professional voor de positie van Administratief Medewerk(st)er. In deze rol ben je verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken binnen het bedrijf van onze klant.
- Jouw takenpakket bestaat uit:
- Invoeren van bestellingen en klantgegevens in het Navision-systeem, met een nadruk op detail en volledigheid
- Beheer en onderhoud van de voorraadadministratie.
- Onderhouden van contact met klanten voor het opvragen van aanvullende informatie en het verstrekken van updates over hun bestellingen.
- Fungeren als het eerste telefonische aanspreekpunt op kantoor.
- Opvolging van lopende klantenbestellingen, zowel technisch als financieel, waarbij dagelijkse communicatie met verkopers en de werkvloer essentieel is.
- Verantwoordelijkheid voor facturatie en het opvolgen van rappels.
We Search
In het bezit van een Bachelor werk en denkniveau.
- Een eerste administratieve werkervaring is een must.
- Uitstekende mondelinge communicatievaardigheden in zowel Nederlands als Frans (15% van de klanten zijn Franstalig).
- Nauwkeurig, georganiseerd en gefocust werken behoren tot jouw kernkwaliteiten.
- Klantgerichtheid en een hoogwaardige benadering van kwaliteit zijn voor jou vanzelfsprekend.
We Offer
Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.