Logistiek Dossierbeheerder (m/v/x)

15/06/2021

Wesearch

Logistiek Dossierbeheerder (m/v/x)

2030

Antwerpen 3

Locatie

2030 Antwerpen 3

Statuut

Bediende

Werkregime

Voltijds

Sector

Ervaring

1 jaar

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een dynamische en gedreven dossierbeheerder die houdt van de logistieke en maritieme sector. Dit is jouw kans om een cruciale rol te spelen in een groeiend team en om een significante impact te hebben op het succes van onze klant. Durf jij de uitdaging aan? Lees dan snel verder! Binnen deze functie ben je mede verantwoordelijk voor het algemeen magazijnbeheer (import/export) én het laden en lossen van containers. Je zorgt voor een correcte uitvoering en opvolging van alle klantendossiers.

  • Je beheert de mailbox ‘Warehousing’ en ‘CFS’ in overeenstemming met je collega’s.
  • Samen zorgen jullie voor een vlotte afhandeling van de opdrachten die binnenkomen via onze klanten. Hierbij speel je kort op de bal betreffende ad hoc wijzigingen en orders.
  • Je zorgt voor een correcte verwerking van de orders in het systeem en bezorgt het correcte referentienummer en bevestiging aan de klant.
  • Je verwerkt inkomende goederen administratief, zorgt voor de voorbereiding van correcte belading en de organisatie van transportopdrachten.
  • Je bekijkt en berekent welk materiaal nodig is voor het laden van de containers volgens de wensen van de klant.
  • Je verwerkt de info van diverse technische registraties in de verschillende magazijnen (Temp, Humidity, urenstanden, ...).
  • Je zorgt voor transparante communicatie naar de operationele medewerkers toe om een correcte uitvoering van je dossiers te garanderen. Hiervoor maak je de nodige documenten en instructies op zoals laad- en losopdrachten, scanningdocumenten, ...
  • Je maakt de planning op voor de warehousing opdrachten in overeenstemming met het operationeel management, waarbij je rekening houdt met interne planningen en deadlines.
  • Je maakt de planning op voor de CFS opdrachten in overeenstemming met het operationeel management, kuiperij en het vaste team logistieke medewerkers.
  • Bij complexere dossiers ga je in overleg met de operationele collega’s en bezoek je de werkplaats en de magazijnen indien nodig.
  • Je bent het aanspreekpunt voor vragen van klanten en operationele medewerkers betreffende de voortgang en uitvoering van dossiers.
  • Je maakt wekelijks de voorbereiding voor facturatie van operaties en opslagkosten op van afgehandelde dossiers.
  • Je zorgt mee voor een veilige werkomgeving door het correct toepassen van de veiligheidsvoorschriften (wijze van lossing, laden, veiligheidszones, PBM’s, ...).

 

We Search

Je hebt een bachelor Logistiek Management behaald.

  • Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige rol binnen de maritieme/logistieke sector.
  • Het voorleggen van een IMDG-certificaat is een pluspunt.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een praktische kennis van Engels en Frans.
  • Goede kennis van het MS Office pakket en vlot in het aanleren van bedrijfseigen software.
  • Je bent klantgericht, communicatief, gedreven, ondernemend en organisatorisch sterk met oog voor correcte administratie.
  • Je kan vlot prioriteiten stellen en de planning aanpassen om deadlines te behalen.
  • Milieu- en veiligheidsbewust.

We Offer

    Naast een competitief loon geniet je ook van: 

  • Groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Maaltijdcheques om jouw middagmaal mee te bekostigen.
  • Eindejaarspremie.
  • Extra vakantiedagen.
  • Vakantiegeld.
  • Cafetariaplan.
  • Thuiswerk.
  • Vast contract na uitzendperiode.
  • Ruimte voor persoonlijke opleiding en ontwikkeling.
  • Kans om jezelf maximaal te ontplooien dankzij opleidingen en trainingen.
  • Jaarlijkse activiteiten zoals Familiedag, afterworks, culturele en/of sportieve teambuildings, lekkers met Sinterklaas en Pasen, etc.

Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.

Let's go

*veld verplicht