Voor een Mechels familiebedrijf, actief in houtmateriaal, zijn wij op zoek naar een technisch-administratief bediende.Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
- Je zorgt voor de volledige administratieve ondersteuning van A tot Z in Navion, het ERP systeem. Dit van zowel inkomende als uitgaande bestellingen.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.
- Je neemt telefonische gesprekken aan en probeert de klant zo goed mogelijk te helpen. Indien nodig verbind je ze door naar de juiste contactpersoon.
- Je assisteert de CEO. Dit kan zijn om een bv de orderlijsten te printen, de stocklijsten op te vragen,...
- Je belt de klanten op ingeval van vervallen facturen en herinnert hun op vriendelijke manier aan die factuur.
- Je houdt een overzicht van het magazijn in het ERP systeem en kan de klanten de juiste bestellingen aanwijzen.
We Search
Je behaalde het diploma secundair onderwijs.
- Microsoft Excel is jouw niet vreemd.
- Je hebt ervaring of een sterke interesse in de houtbranche.
- Je kan jouw goed vinden in een zeer administratieve job.
- Je kan goed omgaan met last minute wijzigingen.
- Je werkt graag in team en hebt een positieve ingesteldheid.
- Ook al komen er dagelijks veel onverwachtse taken tussen, toch kan je het hoofd koel houden en werk je de dingen één voor één af door prioriteiten te stellen.
- Je wordt niet snel van je sokken geblazen.
- Ervaring in Navision is een pluspunt maar zeker geen must.
We Offer
- Je komt terecht in een klein jong team.
- Een marktconform loon aangevuld met groepsverzekering, fietsvergoeding en ecocheques.
- Een interne opleiding Navision en productiekennis.
- Een zeer afwisselende job in een familiebedrijf waar iedereen elkaar kent.
- De mogelijkheid om job takenpakket uit te breiden naar gelang jouw prestaties.
- De tewerkstelling vat aan om 07u30 en eindigt om 16u.
- 6 extra vakantiedagen (ADV).
Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.