Account Executive (m/v/x)

15/06/2021

Wesearch

Account Executive (m/v/x)

2100

Deurne (Antwerpen)

Locatie

2100 Deurne (Antwerpen)

Statuut

Bediende

Werkregime

Voltijds

Sector

Ervaring

0 jaar

Ben je op zoek naar jouw volgende uitdaging als expediteur? Sta je graag in voor Forwardingdossiers? Werk je graag jouw dossiers af van A tot Z? Dan is onze klant te Antwerpen op zoek naar jouw als ervaren Expediteur!

  • Jouw takenpakket bestaat uit:
  • De operationele organisatie van jouw dossiers van A tot Z. Dit is inhoudelijk tot en met de facturatie en nacalculatie.
  • De communicatie onderhouden met externe klanten in kader van een goede en langdurige samenwerking. Hier zijn jouw contacten ook communicatief gericht naargelang de vordering van hun dossier.
  • Samenwerken met de interne diensten voor; transport, douane, CFS, ... .
  • Op basis van de vooropgestelde procedures werk je jouw dossiers af in SOP.
  • Opstellen van een correcte rapportage naar jouw teamleader gaande het verloop van het dossier en de klantenmarges.
  • Bij speling tracht je ook een commerciële opportuniteit te identificeren en uitspelen (bv: Extra dienstverlening, verzekeringspakket, vervolgopdrachten, ...) .

We Search

Je beschikt over een Bachelor Logistiek en hebt al een eerste stabiele ervaring binnen de Forwarding of Expeditie

  • Je hebt al een eerste ervaring opgedaan als expediteur (minstens 3 jaar).
  • Je beschikt over een goede kennis van Douanedocumentatie en Havenactiviteiten.
  • Je staat communicatief sterk in jouw schoenen, dit zowel in het Nederlands en het Engels.
  • Jouw team kan op jou rekenen met raad en daad.
  • Je bent het multifunctionele zakmes dat bij nood zijn talenten laat zien in: administratie, communicatie, contact leggen en commercieel handelen.
  • Je bent oplossingsgericht en kan ook resultaatgericht te werk gaan.

We Offer

    Boven op de verloning op basis van jouw opleiding en werkervaring krijg je ook:

  • Werkweek van 38h waarin je per 5 jaar een anciënniteitsverlofdag voor krijgt.
  • 6 adv-dagen bovenop jouw 4 sectordagen en je speciale vrije dag op jouw verjaardag.
  • Maaltijdcheques vanaf dag 1.
  • De mogelijkheid om 1-2 dagen van thuis uit te werken.
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering bij vaste in dienst name.
  • En elk jaar sluit je af met een mooie eindejaarspremie bovenop jouw 13e maand.
  • Optie tot een aantrekkelijke fietsleasing.
  • Uitdagende en administratief gevarieerde functie in een internationale werksfeer.
  • Je krijgt bij opstart een grondige interne opleiding ter ondersteuning.
  • Meteen vast contract onder de klant.

Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.

Let's go

*veld verplicht