HR Officer (m/v/x)

15/06/2021

Wesearch

HR Officer (m/v/x)

2100

Deurne (Antwerpen)

Locatie

2100 Deurne (Antwerpen)

Statuut

Bediende

Werkregime

Voltijds

Sector

Ervaring

3 jaar

Voor onze klant in Deurne zijn we op zoek naar een sociale HR-Officer. Samen met jouw collega’s zorg je voor een correcte uitvoering van de Payroll voor alle Belgische, Nederlandse en Franse medewerkers. Ben jij de gedreven payroll specialist die onze klant zoekt?

  • Jij verzorgt de payroll van A tot Z, inclusief alle nodige administratie Cf. vakantierecht, verzekering, ziekte, etc.
  • Jij bent het aanspreekpunt voor de medewerkers in zaken sociale wetgeving en interne procedures in verband met salarisadministratie.
  • Je staat open voor extra HR-projecten mee te begeleiden.

We Search

Je hebt minimum een Bacheloropleiding achter de rug. 

  • Je hebt bij voorkeur genoten van een opleiding met een HR-gerelateerde insteek of hebt al enkele jaren ervaring binnen HR met een grondige kennis van de sociale wetgeving.
  • Jouw nauwkeurigheid, assertiviteit en transparante communicatiestijl zorgen ervoor dat alle deadlines zonder problemen worden behaald.
  • Je hebt jouw eerste relevante ervaring in de payroll achter de rug.
  • Je kan bij voorkeur werken met het programma E-Blox (SD) en hebt kennis van Protime (tijdsregistraties).

We Offer

  • Werkweek van 38h waarin je per 5 jaar een anciënniteitsverlofdag voor krijgt.
  • 6 Adv-dagen bovenop jouw 4 sectordagen en je speciale vrije dag op jouw verjaardag.
  • Uitdagende en administratief gevarieerde functie in een internationale werksfeer.
  • Bij vaste in dienst name één vaste thuiswerkdag per week.
  • Een mooi loonspakket met enkele extralegale voordelen.
  • Optie tot een aantrekkelijke fietsleasing.
  • Maaltijdcheques vanaf dag 1.
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering bij vaste indienstname.
  • En elk jaar sluit je af met een mooie eindejaarspremie bovenop jouw 13de

Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.

Let's go

*veld verplicht