EU Transportplanner (m/v/x)

15/06/2021

Wesearch

EU Transportplanner (m/v/x)

2100

Deurne (Antwerpen)

Locatie

2100 Deurne (Antwerpen)

Statuut

Bediende

Werkregime

Voltijds

Sector

Ervaring

0 jaar

Ben jij op zoek naar een baan in de logistieke sector? Werk je graag in teamverband waar jij de communicatieve spillfiguur bent? Zoek je een uitdagende en altijd gevarieerde tewerkstelling? Dan komt dat goed uit want onze Internationale klant te Deurne is op zoek naar een enthousiaste EU Dispatcher!

  • Je staat in voor het organiseren van Europese verhuisopdrachten voor verschillende instanties.
  • Jij zoekt de meest kosten efficiĆ«nte methode om de opdrachten uit te voeren.
  • Je communiceert met jou collega dispatchers en Sales afdeling voor een correcte opvolging van de verhuisopdrachten.
  • Je coƶrdineert de opdrachten en zorgt ervoor dat deze correct bijgestuurd worden.
  • Je kan duidelijke prioriteiten stellen en stuurt het Europese verhuisteam met de correcte informatie omtrent de vervoersopdrachten.

We Search

Bachelor denkniveau met al een eerste ervaring in wegtransport.

    Je bent...

  • Communicatief sterk en weet zonder problemen jouw mannetje/vrouwtje te staan in het Engels en Nederlands.
  • Flexibel en stressbestendig.
  • een echte Multitasker met een groot logisch denkvermogen.
  • een snelle student als het aankomt op computerprogramma's.

We Offer

  • Een uitdagende en gevarieerde functie in een internationale werksfeer.
  • Een extra dagje verlof op jouw verjaardag.
  • Contract onbepaalde duur na evaluatieperiode.
  • Een mooi loonspakket met tal van extralegale voordelen.
  • Bovenop jouw 13de maand nog een extra premie volgens CAO 90.
  • Optie tot een aantrekkelijke fietsleasing.
  • Maaltijdcheques vanaf dag 1 van de uitzendperiode.
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering bij vaste indienstname.
  • Ruime mogelijkheden voor ontwikkeling en opleidingen zowel intern als extern.

Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.

Let's go

*veld verplicht