Logistiek Balie Medewerk(st)er (m/v/x)

15/06/2021

Wesearch

Logistiek Balie Medewerk(st)er (m/v/x)

2180

Ekeren (Antwerpen)

Locatie

2180 Ekeren (Antwerpen)

Statuut

Bediende

Werkregime

Sector

Ervaring

3 jaar

Ben je op zoek naar een centrale functie binnen de operationele logistiek? Heb je al een eerste werkervaring achter de rug in een logistiek loket? Ben je graag communicatief en administratief aan de slag? Dan is onze klant in de Antwerpse haven op zoek naar jou als ervaren Loketbediende!

  • Je staat in voor de administratieve verwerking van in- en uitgaande goederen. 
  • Je verzorgt een correcte administratie van zowel de chauffeurgegevens als de stock.
  • Je bedient de binnen- en buitengaande chauffeurs terwijl je ook in communicatie staat met de klanten/opdrachtgevers.
  • Je verwerkt niet alleen de douanedocumentatie, maar helpt jouw afdeling in allerlei verschillende administratieve taken.

We Search

  • Je hebt een eerste stabiele ervaring opgedaan als Loketbediende in de maritieme/logistieke sector.
  • Je werkt zonder problemen in een wisselend shiftensysteem tussen 6h en 21h.
  • Je staat communicatief en administratief sterk in jouw schoenen, dit zowel in het Nederlands als het Engels.
  • Je werkt graag nauwkeurig en zelfstandig.
  • Je kan tegen een stootje en blijft stress altijd de baas.
  • Jouw team kan op jou steunen als assertieve communicator.

We Offer

  • Een uitdagende en operationele functie met administratieve en communicatieve mogelijkheden binnen een internationaal en groeiend bedrijf.
  • Mooie verloning naargelang ervaring met extralegale voordelen.
  • Maaltijd- en Ecocheques.
  • Enkele ADV dagen bovenop de standaard 20 dagen per jaar.
  • Bij vaste indienst name een hospitalisatieverzekering en de mogelijkheid om in te stappen op een uitgebreide fietsleasing.
  • Verscheidene mogelijkheden tot interne en externe opleidingen.
  • Direct vast contract onder de klant.

Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.

Let's go

*veld verplicht