Als communicatieve Backoffice Medewerk(st)er speel je een cruciale rol in de administratieve verwerking van de jouw toegewezen bouwwerven. Deze functie biedt een opmerkelijke variatie en brengt aanzienlijke vrijheid en verantwoordelijkheid met zich mee. Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
- facturatievoorstellen en het aanvragen van bestelbonnen.
- Het rapporteren aan de projectleider en nauw samenwerken met de afdeling facturatie en payroll.
- Het uitvoeren van administratieve taken ter ondersteuning van zowel interne als externe afdelingen, met de nadruk op facturatie en payroll.
- Het beheren van de facturatie van toegewezen werven, inclusief de inzet van middelen, het opstellen van
- Het waarborgen van effectieve communicatie tussen de werf en ons kantoor in Wijnegem.
- Het fungeren als eerste aanspreekpunt voor werfleiders en klanten met betrekking tot facturatiekwesties.
- Het beheren van inkomende en uitgaande poststromen.
We Search
- Je hebt een administratieve achtergrond en/of je hebt ervaring in een administratieve functie.
- Je bent cijfermatig zeer sterk en het dagdagelijks werken met cijfers schrikt je niet af.
- Je kan gestructureerd je taken plannen, ook tijdens drukke periodes.
- Je bent computervaardig en je kan vlot werken met MS Office tools (voornamelijk Excel).
- Je communiceert op een vlotte en duidelijke manier en je bent klantgericht ingesteld.
- Je kan jezelf uitdrukken in het Nederlands. Kennis van Engels en Frans is mooi meegenomen.
- Je verplaatst je vlot met eigen vervoer.
- De standplaats is Wijnegem, op termijn verplaatsingen naar de werf.
We Offer
Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.