HR Officer Payroll (m/v/x)

15/06/2021

Wesearch

HR Officer Payroll (m/v/x)

2660

Hoboken

Locatie

2660 Hoboken

Statuut

Bediende

Werkregime

Voltijds

Sector

Ervaring

2 jaar

Als HR Officer maak je deel uit van een multidisciplinair team van 15 professionals bij onze klant. Je specialisatie ligt in payroll en administratie, en in nauwe samenwerking met je collega HR Officers en de Teamlead Payroll ben je verantwoordelijk voor een soepele salaris- en personeelsadministratie, inclusief de bijbehorende correspondentie.

  • Volgende taken neem je op zich:
  • Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen van onze medewerkers en zorgt daarbij voor een snelle, servicegerichte en kwalitatieve afhandeling van inkomende e-mails en telefoons.
  • Verder ben je belast met de uitvoering van de loonadministratie voor het personeel over diverse filialen, waarbij je de wettelijke en bedrijfseigen criteria hanteert. Je controleert en bereidt de lonen voor, inclusief de controle van planningen, afwezigheden, maaltijdcheques, ecocheques, enzovoort.
  • Het beheer van personeelsdossiers en de database behoort eveneens tot jouw takenpakket. Hierbij zorg je voor een correcte afhandeling van alle in-, door- en uitstroomdocumenten, waaronder contractgegevens, opmaak van addenda, sociale documenten, thematische verloven, en meer.
  • Je bent verantwoordelijk voor een nauwgezette administratieve opvolging van de hospitalisatie- en arbeidsongevallenverzekering van het personeel, inclusief aangiftes, aansluitingen, bijdragen voor gezinsleden, en dergelijke.
  • Vanuit je expertise draag je actief bij aan diverse HR-projecten en werk je aan de actualisatie van HR-documenten en brochures om ervoor te zorgen dat deze steeds up-to-date zijn.
  • Je draagt bij aan de bewaking van werkprocessen en speelt een rol in het optimaliseren van gebruikte systemen, processen en procedures door jezelf continu up-to-date te houden binnen de sociaal-juridische actualiteiten.

We Search

  • Je hebt een hogere opleiding afgerond en beschikt over 2-3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, zowel binnen een bedrijf als een sociaal secretariaat.
  • Vloeiend in Nederlands en Frans.
  • Up-to-date kennis van de actuele sociale wetgeving.
  • Administratief en stipt werken schrikt jou niet af.
  • Verantwoordelijkheid, prioriteiten stellen en autonoom werken geven jou energie.
  • Tactvol, discreet, en gericht op service en kwaliteit.
  • Hands-on, proactief en oplossingsgericht werken is jouw kenmerk.
  • Je wordt omschreven als uiterst accuraat, nauwkeurig, communicatief en gestructureerd.
  • Een echte teamplayer.

We Offer

    Bovenop een mooie verloning naargelang opleiding en ervaring krijg je ook:

  • Maaltijdcheques en ecocheques vanaf dag 1.
  • Een mooi pakketje aan verzekeringen (groeps- en hospitalisatieverzekering) waardoor je zelfverzekerd op avontuur kunt gaan.
  • Een dynamische rol met aanzienlijke verantwoordelijkheden binnen een snelgroeiende en innovatieve retailorganisatie.
  • Je wordt lid van een vooraanstaand bedrijf met een professionele uitstraling, boeiend productassortiment en een sterke focus op klantentevredenheid.
  • Er liggen mogelijkheden voor zowel persoonlijke ontwikkeling als professionele groei binnen handbereik.
  • Een bijzondere werkomgeving met collega's die prettig samenwerken.
  • Geniet van sportieve activiteiten tijdens de lunchpauze met je team.
  • Meteen een vast contract bij onze klant.

Onze vacatures staan open voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.

Let's go

*veld verplicht